Every month a man - chaque moi un homme

Every month a man - chaque moi un homme
March - mars 2024: David Genat

members

copyright - droit d'auteur

I do NOT own any of the photos published on my blog. The images were found in public internet sites. If you own any of the photos and wish them to be removed, please send a message to Xersex here:
arsace [ at ] fastwebnet [ dot ] it
and your request will be processed as soon as possible.
Thanks

Je ne possède pas les droits des images publiées sur mon blog. Les images ont été trouvées dans des sites Internet publics. Si vous possédez une ou des photos et vous souhaitez qu'elles soient enlevées, s'il vous plaît, envoyez un message à Xersex ici:
arsace [at] fastwebnet [dot] it
et votre demande sera traitée dès que possible.
Merci.

lunedì 1 novembre 2021

November - novembre

Risultati immagini per welcome november

Happy month of november bloggerfamily!

Risultati immagini per welcome november

Bon mois de novembre 
ma famille de blog!


Risultati immagini per bienvenue novembre

Risultati immagini per bienvenue novembre


Risultati immagini per bienvenue novembre

Risultati immagini per bienvenido noviembre

Risultati immagini per bienvenido noviembre






12 commenti:

unnu ha detto...

Ils sont très mignons ces deux lutins des bois.

Jeremy ha detto...

... bonjour :-)

Hot guys ha detto...

November is a stunning month IMO! 🧡🤎🧡🤎🧡

Hope it's a good one for all of us, yup! 😉

Your French Patrick ha detto...

Mon petit ami bien-aimé pense que novembre est le mois le plus agréable et le plus beau, mais quant à moi, je pense que novembre est l'avant-garde armée de l'hiver, qui est beaucoup moins gai.

My beloved boyfriend thinks that November is the most pleasant and beautiful month, but as for me I think November is the armed vanguard of winter, which is much less cheerful.

Francisco ha detto...

Happy Month

Alexian ha detto...

J'aime beaucoup le mois de novembre qui nous offre un panel de couleurs magnifiques.

Jimmy ha detto...

November is always welcomed.

whkattk ha detto...

I still so much prefer Summer. Now that Fall is here, I'll count days until naked warmth returns.

SickoRicko ha detto...

Lovely.

Sixpence Notthewiser ha detto...

I love the change in the leaves!
I went to a forest preserve on Saturday and it was soooo pretty!

XOXO

uptonking ha detto...

And when October goes... the same old dream appears. And you are in my arms, to share the happy years... Kizzes.

Christian BAILLY ha detto...

Novembre flamboyant ! Que de souvenirs ce mois m'évoque... Des souvenirs de folles étreintes dans les feuilles mortes... Merci pour cette évocation ! Bises mon ami