Every month a man - chaque moi un homme

Every month a man - chaque moi un homme
April - avril 2024: Griffin Barrows

members

copyright - droit d'auteur

I do NOT own any of the photos published on my blog. The images were found in public internet sites. If you own any of the photos and wish them to be removed, please send a message to Xersex here:
arsace [ at ] fastwebnet [ dot ] it
and your request will be processed as soon as possible.
Thanks

Je ne possède pas les droits des images publiées sur mon blog. Les images ont été trouvées dans des sites Internet publics. Si vous possédez une ou des photos et vous souhaitez qu'elles soient enlevées, s'il vous plaît, envoyez un message à Xersex ici:
arsace [at] fastwebnet [dot] it
et votre demande sera traitée dès que possible.
Merci.

lunedì 27 febbraio 2023

Muscles

 

muscled men to begin a new week with strength!


des hommes musclés pour commencer une nouvelle semaine avec force!























10 commenti:

Dune ha detto...

J'adore !!
Ils sont bien dessinés mais pas musclés à l'extrême.
Bonne semaine à toi
Bises

Anonimo ha detto...

Mucho musculo que escoger.Amigo venezolano,Cucuta

whkattk ha detto...

Never been much of a muscle fan.... Toned, yes. Muscular, not so much.

SickoRicko ha detto...

All of them are gorgeous.

Francisco ha detto...

OMG

Sixpence Notthewiser ha detto...

I do like beefcake.

Especially when it comes with a mustache.

XOXO

uptonking ha detto...

While not immune to their charms and certainly, always working on my own to no avail, muscles do very little for me. Gym bunnies? Bah. Steriod cases and head cases. Give me average. I can relate. I can also, on occasion, get me some! Kizzes.

Xersex ha detto...

For you all:
i love toned and muscular men but not bodybuilded. I find them simply horrible and they will never have space here on my blog.

Pour tous vous:
j'aime les hommes toniques et musclés mais pas bodybuilded. Je les trouve tout simplement horribles et ils n'auront jamais de place ici sur mon blog.

Alexian ha detto...

Quoi de plus beau qu'un bel homme joliment musclé, moi j'adore.

Anonimo ha detto...

Ils sont tellement beaux et sex.