Every month a man - chaque moi un homme

Every month a man - chaque moi un homme
March - mars 2024: David Genat

members

copyright - droit d'auteur

I do NOT own any of the photos published on my blog. The images were found in public internet sites. If you own any of the photos and wish them to be removed, please send a message to Xersex here:
arsace [ at ] fastwebnet [ dot ] it
and your request will be processed as soon as possible.
Thanks

Je ne possède pas les droits des images publiées sur mon blog. Les images ont été trouvées dans des sites Internet publics. Si vous possédez une ou des photos et vous souhaitez qu'elles soient enlevées, s'il vous plaît, envoyez un message à Xersex ici:
arsace [at] fastwebnet [dot] it
et votre demande sera traitée dès que possible.
Merci.

lunedì 8 febbraio 2021

Muscles

 

some muscular men to gain strength 

to face a new week



d'hommes musclés pour gagner en force 
pour affronter la nouvelle semaine



















15 commenti:

uptonking ha detto...

#4... spectacular! Thank you. So much dedication on display. Kizzes.

Mistress Maddie ha detto...

We've had more snow here baby, so this helped knock the temp up by 10 degrees!!!!

Hot guys ha detto...

The first 3 are so FINE already but, then again, some others are too! 💪🏻🔥🙂

HuntleyBiGuy ha detto...

A spectacular collection. I don’t like my guys too over developed, but some of these are perfect.

Anonimo ha detto...

Mucho musculo con que alimentar el ojo.Amigo venezolano,,Cucuta

Sixpence Notthewiser ha detto...

Holy shit.
But that man in the mirror!!

XOXO

whkattk ha detto...

Well done!

SickoRicko ha detto...

You really know how to pick 'em!

Your French Patrick ha detto...

Les muscles ne sont pas ce qui m'attirent le plus, mais il en faut. Ni trop, ni trop peu.

Emile Karl ha detto...

Numéro 5, je craque !

Francisco ha detto...

OMG so good

a{GAY}tekeeper{iam} ha detto...

I want muscles 💪🏽

Luke ha detto...

...excellent definition and refined sense of proportion!!!

Alexian ha detto...

NI trop, ni trop eu, juste comme il faut, J'aime beaucoup le beau mec nu assit sur la chaise bleue, il est superbe et très sexy.

Christian BAILLY ha detto...

Un page superbe , merci mon ami

Sous sa peau satinée
par le soleil
Son armure virile
De chair et de sang
Vibre au rythme
De son désir d’érain
De mâle en mal d’amour

C Bailly