Every month a man - chaque moi un homme

Every month a man - chaque moi un homme
March - mars 2024: David Genat

members

copyright - droit d'auteur

I do NOT own any of the photos published on my blog. The images were found in public internet sites. If you own any of the photos and wish them to be removed, please send a message to Xersex here:
arsace [ at ] fastwebnet [ dot ] it
and your request will be processed as soon as possible.
Thanks

Je ne possède pas les droits des images publiées sur mon blog. Les images ont été trouvées dans des sites Internet publics. Si vous possédez une ou des photos et vous souhaitez qu'elles soient enlevées, s'il vous plaît, envoyez un message à Xersex ici:
arsace [at] fastwebnet [dot] it
et votre demande sera traitée dès que possible.
Merci.

mercoledì 16 dicembre 2020

Three Graces: dicks - Trois grâces: bites

 


no explanation is needed!


aucune explication est nécessaire!
















16 commenti:

SickoRicko ha detto...

Lots of lovelies!

unnu ha detto...

les trois mousquetaires... je ferais bien d'Artagnan!

HuntleyBiGuy ha detto...

It’s great to let it all hang out with your bros.

Anonimo ha detto...

Gustosas.Amigo venezolano,Cucuta

uptonking ha detto...

It's fun to shop and compare and then choose only one. Thank you. Very clever. And fun!

Sixpence Notthewiser ha detto...

Ohh a threesome?
Yes. The answer is yes, of course.

XOXO

Hot guys ha detto...

Well, I personally believe only 1 is more than enough! 😛👍🏻

Francisco ha detto...

OMG vien chez moi

Your French Patrick ha detto...

Ce n'est pas le choix qui manque! Je n'ai même pas eu le courage de les compter.
Bravo et merci.
XO

bignate ha detto...

Three's a party!

whkattk ha detto...

Stunning examples!

BatRedneck ha detto...

Some arousing ordinary guys just as I like.
Feel free to check those I collect and publish here:
https://workmenandrednecks.blogspot.com/
Cheers,
Laurent

Luke ha detto...

Most excellent choices...very “hard” - after being so “gracefully” aroused - to get past that first image!!

Anonimo ha detto...

Love those beauties.

Alexian ha detto...

Trois, je trouve que c'est un nombre superbe, un trio magnifique, sexy, et s'enlaçant tendrement, j'aime.

Christian BAILLY ha detto...

mmmmm tous ces mousquetaires sont bien "armés" il faut le dire ! je croiserais bien le fer avec eux ! Et personnellement j'adore les trios surtout si je suis au milieu....