Every month a man - chaque moi un homme

Every month a man - chaque moi un homme
March - mars 2024: David Genat

members

copyright - droit d'auteur

I do NOT own any of the photos published on my blog. The images were found in public internet sites. If you own any of the photos and wish them to be removed, please send a message to Xersex here:
arsace [ at ] fastwebnet [ dot ] it
and your request will be processed as soon as possible.
Thanks

Je ne possède pas les droits des images publiées sur mon blog. Les images ont été trouvées dans des sites Internet publics. Si vous possédez une ou des photos et vous souhaitez qu'elles soient enlevées, s'il vous plaît, envoyez un message à Xersex ici:
arsace [at] fastwebnet [dot] it
et votre demande sera traitée dès que possible.
Merci.

mercoledì 2 dicembre 2020

sucking dicks - sucer des bites


sucking dicks is so sweet 


sucer des bites est si doux







 
























15 commenti:

Sixpence Notthewiser ha detto...

ohhh sucking dick is soooo good!
I still cannot understand why people use 'cocksucker' as an insult.

XOXO

HuntleyBiGuy ha detto...

A great way to spend the day. Almost as good as riding them.

Anonimo ha detto...

Mamar es un placer.Amigo venezolano,Cucuta

whkattk ha detto...

I agree with Sixpence...I don't understand it as an insult.

whkattk ha detto...

That confuses me, too. It's like calling someone a dick. My response is always: "You say dick like it's a bad thing."

SickoRicko ha detto...

A wonderful activity.

uptonking ha detto...

Hmm. This activity you speak of? This thing they do in these pics? I... I have an inkling... I sort of remember what it is... It has definitely triggered something in the memory machine. Oh, it has been so long. Too long. Let me think... is this... churning butter?

Jimmy ha detto...

What a tasty post!

Your French Patrick ha detto...

Bel échantillonnage, sur cet appétissant menu.

Bobby b ha detto...

Gorgeous🍭CumSuckerz

Francisco ha detto...

very nice

bignate ha detto...

Yum!

Alexian ha detto...

Un sport que j'aime beaucoup pratiquer.

Anonimo ha detto...

It's soooo nice, sucking mans meat.

Christian BAILLY ha detto...

je pense que les hommes ont l'art de sucer... Nous aimons le faire et nous aimons que l'on nous le fasse... c'est un cadeau que de prendre un sexe dans sa bouche et de recevoir son jus ... c'est un cadeau que d'être sucé avec conviction, de sentir une bouche gourmande vouloir faire cet immense plaisir de recevoir notre obole juteuse. Comme toi j'adore ça, et tu le sais comme je sais combien tu aime ça... Merci pour ce post... je crois que je vais me servir ce soir...