Every month a man - chaque moi un homme

Every month a man - chaque moi un homme
April - avril 2024: Griffin Barrows

members

copyright - droit d'auteur

I do NOT own any of the photos published on my blog. The images were found in public internet sites. If you own any of the photos and wish them to be removed, please send a message to Xersex here:
arsace [ at ] fastwebnet [ dot ] it
and your request will be processed as soon as possible.
Thanks

Je ne possède pas les droits des images publiées sur mon blog. Les images ont été trouvées dans des sites Internet publics. Si vous possédez une ou des photos et vous souhaitez qu'elles soient enlevées, s'il vous plaît, envoyez un message à Xersex ici:
arsace [at] fastwebnet [dot] it
et votre demande sera traitée dès que possible.
Merci.

lunedì 23 marzo 2020

sad faces - tristes visages

Risultato immagini per Male sad faces

As you all know, the mood cannot be happy in these times. 
Especially in Italy. 
I think these images effectively express the current situation.

Risultato immagini per sad man

Comme vous le savez tous, l'ambiance ne peut pas être heureuse en ces temps. Surtout en Italie. Je pense que ces images expriment efficacement la situation actuelle.

Risultato immagini per Male sad faces


Risultato immagini per Male sad faces

Risultato immagini per Male sad faces

Risultato immagini per male face

Risultato immagini per male crying  faces

Risultato immagini per male face



Risultato immagini per sad man

Risultato immagini per sad man




12 commenti:

Hot guys ha detto...

I didn't like the pictures. Probably no one will either because, nobody really actually likes sadness. I do get your point, though.

Xersex ha detto...

it is true that no one can love sadness, but I do not forget the beauty of men or photographs!
c'est vrai que personne ne peut aimer la tristesse, mais je n'oublie pas la beauté des hommes ou des photos!

André ha detto...

Ils sont beaux, les hommes qui pleurent. Tout à coup, on découvre leur côté sensible, plus humain, et c'est une ouverture sur leur être habituellement caché, leur autre force.
Merci pour ces belles photos !

Sixpence Notthewiser ha detto...

Yes, Italy is going through a rough time right now.
Hopefully, things will get better and the virus spread will subside.
Hold on there.

XOXO

Anonimo ha detto...

Las otras caras la del dolor y la tristeza también son hermosas, somo humanos.Amigo venezolano,Cucuta

Jão ha detto...

This storm will end... Keep it up my dear friend!
Lots of hugs and kisses! :3

whkattk ha detto...

I should be joining those sad faces....

SickoRicko ha detto...

Indeed, these are sad times.

Luke ha detto...

...very appropriate post...very well chosen images that express the sadness of this point in time...and from them we can gain the strength to go forward...thank you, cher Xersex, for this sensitive and thoughtful post...

Alexian ha detto...

Il y a rien de plus beau qu'un homme qui pleure, mon côté romantique s'en doute. Je vous souhaite à tous un bon confinement. Bisous à tous.

HuntleyBiGuy ha detto...

The pictures express the mood of most of the world. And Italy has been hit especially hard. We hope this passes quickly. Be safe, be healthy.

Christian BAILLY ha detto...

je ne sais plus qui a dit "l'homme est une femme comme les autres" (c'est le nom d'un film français aussi)
Mais les larmes ne font pas un homme plus faible, au contraire elles le grandissent car elles sont la preuve de son grand cœur, je trouve.
Merci pour ce très beau post mon ami